Uitgelogd

Je bent nu uitgelogd, tot ziens!

Welkom terug!

Hi, je bent ons niet vergeten! We hebben je winkelwagen voor je bewaard.

Verder winkelen
Product toegevoegd
Verder winkelen

Winkelwagen

  • Morgen in huis
    Als je bestelt voor 17u

    Bestellingen geplaatst op werkdagen voor 17.00 uur, waarvan alle producten in ons eigen magazijn op voorraad zijn, worden dezelfde dag nog verzonden. De PostNL biedt in 99% van deze gevallen het pakket de volgende dag bij de ontvanger aan.

  • Gratis verzending
    Vanaf 30 euro

    Bij bestellingen met een orderwaarde vanaf 30,- vervallen de basis verzendkosten van 4,95. Eventuele aanvullende verzendkosten voor uitzonderlijk grote of zware artikelen en zendingen naar het buitenland blijven van toepassing.

  • Klantenservice
    035-603 51 06
Dagaanbieding

8
563 Thuiswinkel reviews
Schrijf ook op KiyOh

  • Gratis verzending
    vanaf 30 euro
  • Achteraf betalen
    met AfterPay
  • Volg je bestelling
    via PostNL
  • 14 dagen op zicht,
    prettig toch?
  • Gratis afhalen
    in Soest

Bezorgen

Verzendmethode

De pakketten worden onder de naam Givt verzonden en bij je aangeboden door de pakketservice van PostNL.

Wij verzenden je bestelling zodra wij deze in zijn geheel op voorraad hebben en wij je betaling hebben ontvangen. Wanneer je een voorradig product bestelt en betaalt (iDeal & acceptgiro) voor 17:00 kun je jouw bestelling de volgende werkdag verwachten.

Bestellingen, ongeacht de betaalwijze, die in het weekend (vrijdag na 17:00 uur, zaterdag en zondag) en op maandag geplaatst worden zullen je indien voorradig op dinsdag worden aangeboden.
 

  Maandag t/m vrijdag Zaterdag
Bezorging Tussen 09:00 en 21:30 uur **
(bedrijventerreinen vóór 17:00 uur)
Tussen 09:00 en 16:00 uur
Bij geen gehoor Vanaf 13:00 uur, de dag na de bezorgpoging: drie weken afhaalmogelijkheid op het aangegeven postkantoor. Vanaf 13:00 uur, de dag na de bezorgpoging: drie weken afhaalmogelijkheid op het aangegeven postkantoor.


** Op basis van lokale kennis wordt afgeleverd in het dagdeel met de hoogste trefkans (van 9:00 - 17:00 uur of van 13:00 - 21:30 uur).

Bij iedere bezorgpoging waarbij aflevering op het aangegeven adres niet mogelijk was, laat PostNL een schriftelijke kennisgeving achter.

Wij staan altijd voor je klaar en streven naar een grote klanttevredenheid.


Verzendkosten

In een aantal gevallen kunnen de verzendkosten anders uitpakken. Bijvoorbeeld bij extra zware of grote producten, dit wordt dan bij het product zelf en in je winkelwagen aangegeven. Ook zendingen naar het buitenland zijn duurder.

Product Gewicht Verzendtype Verzendkosten *
Pakketten binnenland tot 15 kg PostNL € 4,95
Pakketten buitenland tot 15 kg PostNL of UPS Zie winkelwagentje
Brievenbuspost
(kleine accesoires, games e.d.)
  PostNL € 2,95

* Afmetingen conform standaard PostNL richtlijnen.

Afwijkende kosten per betaalmethode

  Binnen Nederland België
iDEAL Geen extra kosten Niet mogelijk **
Acceptgiro € 1,95 Niet mogelijk
VISA Geen extra kosten Geen extra kosten
Mastercard Geen extra kosten Geen extra kosten
Meastro Geen extra kosten Geen extra kosten
Mister Cash Geen extra kosten Geen extra kosten
SOFORT Banking Geen extra kosten Geen extra kosten

** Betaling via iDEAL is alleen mogelijk als je bij een Nederlandse bank bent aangesloten.

Zorgvuldig en milieuvriendlijk verpakt

Om het gevaar van beschadigingen tijdens het verzenden zo klein mogelijk te houden, verpakken wij de producten zeer zorgvuldig. Ook denken wij aan het milieu en gebruiken, waar mogelijk, recyclebare verpakkingsmaterialen.


Afhalen

Givt biedt haar klanten de mogelijkheid om producten af te halen op het Servicepoint in Soest. Voor een snelle afhandeling dient wel eerst een bestelling te plaatsen.

Gezien ons ruime assortiment houden wij niet alle producten op voorraad in Soest. Producten welke niet op voorraad zijn in Soest dienen vooraf besteld en betaald te worden via Givt.

Je ontvangt een bevestigingsmail wanneer je bestelling klaarligt om afgehaald te worden. Gelieve bij het afhalen van je bestelling je factuurnummer mee te nemen.

Bij het afhalen van je bestelling kunnen onze medewerkers vragen naar een geldig legitimatiebewijs.

Je kunt natuurlijk ook op de bonnefooi komen maar wij adviseren altijd eerst even te bellen of te mailen.

Openingstijden | Routebeschrijving


Indien je niet thuis bent

Vooruitbetalen, iDEAL en Acceptgiro

Wanneer een pakket niet bij jou of de geadresseerde afgeleverd kan worden, wordt het bij de buren aangeboden. Als het pakket ook bij de buren niet afgeleverd kan worden, wordt het de volgende dag nog een keer aangeboden. Als de geadresseerde en de buren ook bij de tweede aanbieding niet thuis zijn, dan wordt er door de medewerker van PostNL een bericht in je brievenbus achtergelaten. Daarop staat bij welk postkantoor of PostNL Servicepunt je of de geadresseerde het pakket kan ophalen. Hiervoor heb je drie weken de tijd.

Tevens verzenden wij producten als brievenbuspost, dit staat bij het product en in het winkelwagentje duidelijk aangegeven. Deze kunnen te allen tijde bezorgd worden indien je een brievenbus van normale afmetingen bezit. Zendingen die per brievenbuspost gaan zijn niet te volgen via Track and Trace.


Vertraging tijdens verzending

Mocht je vijf werkdagen na het verstrijken van de levertijd je product nog niet ontvangen hebben dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. Indien het product al bij ons verzonden is kun je contact opnemen met PostNL
op telefoonnummer +31 (0)582-33 33 33.


Transportschade

Allereerst is het belangrijk dat je nooit verplicht bent een beschadigd pakket bij ontvangst aan te nemen. Doe je dit wel en het product blijkt beschadigd, dan verzoeken wij je hier binnen 24 uur telefonisch melding van te maken bij PostNL op telefoonnummer +31 (0)582-33 33 33. Van PostNL ontvang je vervolgens een referentienummer. Met dit referentienummer kun je vervolgens contact opnemen met onze klantenservice.

© 1999-2017 Givt|Algemene voorwaarden|Cookies|Privacy|Webdesign by RETO
 
Winkelwagen 0